franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 19 septembrie 2011

Am invatat ...

Am invatat ca iubirea nu dureaza mult, caci timpul este ca o mare ce spulbera cu valurile sale pamantul si il transforma in nisip si pasiunea cu care iubeai la inceput se transforma in amicitie, prietenie sau in nimic, intr-un loc gol, fara sentimente.
Am invatat ca prietenia nu dureaza o viata, ea se termina atunci cand gresesti si prietenii tai  incep sa te critice aspru fara macar ca o secunda din viata lor sa dea numai ca sa priceapa prin tot ce ai trecut ...
Am invatat ca nu exista adevar fara minciuna. Ca oricat ai vrea sa  spui adevarul, ajungi inevitabil sa spui o minciuna, fie ea chiar si nevinovata ...
Am invatat ca nimic nu dureaza in timp, caci toate se schimba mereu ... In fiecare zi, au o alta infatisare, iar tu trebuie sa recunosti in fiecare  lucru ce rol intr-adevar are ... Lucrurile nu sunt asa cum par la prima vedere ... iar noi trebuie sa fim cu ochii larg deschisi, cu inima curata, si cu mintea deschisa pentru a putea intelege ceea ce ne inconjoara ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...