franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 21 septembrie 2011

M-am vindecat de iubire!

Azi i-am zis  lui : ,,M-am vindecat de iubirea ta!"
Iubirea pentru tine s-a pierdut in negura amintirilor.
El ... a ramas uimit ... nu se astepta la asa ceva ...
Si ma intreaba : ,,Cum de m-ai uitat?"
,,Nu te-am uitat, doar ca sentimentele pentru tine ...
Ei bine, s-au schimbat! Tin la tine ... hmm ... asa ca la un bun prieten."
El ramane total surprins ... ,,Iubirea pasionala se transforma in timp
Ca orice lucru, orice fiinta. Nu mi-a fost usor sa trec mai departe,
Pentru ca vezi, tu, cu tine m-am redescoperit si m-am simtit implinita ...
Mi-a fost greu sa accept despartirea, dar acum ca am depasit momentul ...
Realizez ca ai facut cel mai bun lucru ... M-am vindecat de iubire
Si ma simt bine. Ma simt ca noua, ca un bebelus ce tocmai s-a nascut ...
Timpul m-a vindecat, si condeiul meu mi-a fost alinarea ..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...