franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 16 septembrie 2011

Replici [de Mihai Eminescu]


POETUL

Tu esti o unda, eu sunt o zare,
Eu sunt un tarmur, tu esti o mare,
Tu esti o noapte, eu sunt o stea ­
Iubita mea.

IUBITA

Tu esti o ziua, eu sunt un soare,
Eu sunt un flutur, tu esti o floare,
Eu sunt un templu, tu esti un zeu ­
Iubitul meu.

Tu esti un rege, eu sunt regina,
Eu sunt un caos, tu o lumina,
Eu sunt o arpa muiata-n vânt ­
Tu esti un cânt.

POETUL

Tu esti o frunte, eu sunt o stema,
Eu sunt un geniu, tu o problema,
Privesc în ochii-ti sa te ghicesc ­
Si te iubesc!

IUBITA

Îti par o noapte, îti par o taina
Muiata-n pala a umbrei haina,
Îti par un cântec sublim încet ­
Iubit poet?

O, tot ce-i mistic, iubite barde,
În acest suflet ce tie-ti arde,
Nimica nu e, nimic al meu ­
E tot al tau.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...