franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 26 septembrie 2011

Tragedie in stil bacovian

Afara s-a intunecat ... Norii negrii au acoperit dintr-o data cerul brazdat de stele ... si au ascuns luna cu furie oarba ... ca ne intunece mintea inceata ... In apropiere se aud tunete puternice ce te-nfioara si fulgere se infatiseaza printre norii de plumb ... Toamna rece a venit hotarata si imi invaluie mintea intr-o ceatza  profunda ... fiori de gheata ma trec pe sira spinarii ... imi simt inima de plumb, sau nu mai simt nimic ... Sunt mii de fulgere pe cer ... E furtuna mare afara si mie imi vine sa plang ... sa fug, sa plec departe de aceste vise desarte, de aceste cuvinte nespuse, de aceste dorinte neimplinite, frustari ce le am profund in inima ... Acest cer de plumb si aer rece, inchis ma raneste adanc, ca niste gheare smulge din mine si se infructa aceasta toamna ... Ceva sinistru ma urmareste ... o nenorocire in aceasta noapte neagra se va intampla ... Inchid ochii ... Afara e cancer de frig si imi intra adanc in vene ... Ma cutremur toata ... Azi va fi o tragedie ... Simt miros de sange proaspat ... E toamna sinistra ... E nebunie curata ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...