franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 28 septembrie 2011

gandind la tine ...

Azi, m-am gandit la tine ... ciudat, nu?! eu nu prea ma gandesc la tine de cand ne-am despartit ... dar azi, nu stiu, mi-a fost dor de tine ... ti-am simtit lipsa dupa atata timp ... poate dupa prea mult timp ... dar acum realizez cat de copila am atunci cand ne-am cunoscut ... as vrea sa fi fost putin mai inteleapta decat am fost atunci ... stii, mi-e dor sa spui cuvinte de iubire, numai asa cum numai tu stii sa spui ... mi-e dor sa fiu gargarita ta din nou ... vreau sa fiu din nou in bratele tale, si sa ma simt protejata, sa simt ca nimic nu mi se va intampla alaturi de tine si ca esti langa mine mereu ... azi, ti-am cautat privirea prin multime ... acea privire care ma facea sa ma rosesc si sa ma rusinez ... acea privire care m-a inteles ... dar ea nu era acolo ... ti-am vrut imbratisarea, dar am fost imbratisata doar de maini reci, ipocrite, pline de rautate si venin ... gandind la tine, mi s-a umplut inima de bucurie, de zambet si as fi vrut sa fii aici, sa pot sa-ti sterg rana din suflet cu sarutarea mea si iubirea mea care incepe sa doreasca inima ta ... azi am strans perna in brate, ca sa ma simt un pic mai aproape de tine ... inca ma gandesc la tine ca la o raza de soare in plina furtuna, ca la petala de trandafir ce mangaie degetele care o prind in caderea ei .. gandind la tine, am putut scrie si m-am simtit mai bine ... vreau sa fiu gargarita ta, mai lasi inca o data, te rog?! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...