franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 22 septembrie 2011

De ce il iubesc?

De ce il iubesc? Nu stiu ... Iubirea nu e ceva ce vrei sa se intample ... Si atunci cand se intampla, iubesti fara limite ... Inca il iubesc caci m-am indragostit de el, de felul lui de a fi, de sufletul lui, de inima lui, de ochii lui, de zambetul lui. Ador sa-l stiu in bratele mele. Cuibarit la pieptul meu, auzindu-mi bataile inimii ... Il iubesc ca stie sa ma inteleaga. Il iubesc cand imi zambeste ca un copil inocent. Il iubesc caci stie ca asta ma face fericita ... De ce il mai iubesc? Il mai iubesc pentru simplul fapt ca exista ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...