franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 20 septembrie 2011

Revedere ... [ea pe el]

Azi l-am revazut pe EL, tocmai El dupa atata timp ... L-am revazut ... si am crezut ca inima mi-a stat in loc si ca mi s-a oprit respiratia vazandu-l apropiindu-se de mine ... Doamne!,arata asa de bine, si cand mi-a zambit am simtit ca mor ... mi s-au inmuiat genunchii. Am simtit un gol un stomac, si parca aveam fluturi in stomac iar ... Si toate astea mi-au adus aminte de noi ... am simtit inca o data cum m-a imbratisai cu pasiune, cum ma topeam sub sarutarile tale fierbinti, cum ma daruiam tie cu aceeasi dorinta din inima pura ... Revederea ta mi-a rascolit inima, amintirile, simturile ... Am crezut ca m-am vindecat de tine ... Am crezut ca te-am uitat ... sau oare nu te-am uitat?! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...