franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 7 septembrie 2011

imi place

Imi place viata.
Imi place sa visez
Caci asta-s eu : o visatoare!
Imi place sa am sperante
Caci viitorul e intotdeauna mai bun.
Imi place vara,
Fiindca vara imi incalzeste sufletul!
Imi place ploaia
Ce ma linisteste,
Si imi place sunetul picaturilor de ploaie
Si imi place ca aceste picaturi sa ma ude
Pentru ca trupul ud e libertate
Iar libertate mie imi place ...
Imi place rasaritul
Caci reprezinta un nou inceput.
Si imi place apusul
Caci el imi ofera visare.
Si imi place viata
Asa cum este ea!
Viata in totalitate si simplitatea ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...