franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 22 septembrie 2011

Declaratie de dragoste [el - ei ]


Vreau doar sa-ti spun ce am simtit intr-o zi cand mergand pe strada si gandindu-ma la tine simteam cum inima  mea te cerea langa ea, dorea sa-ti auda vocea, sa te stranga in brate, sa te aibe langa ea. Sentimentul pe care il am acum in momentul de fata cand iti scriu aceste vorbe, aceste sentimente... incat nici nu am cuvinte ca sa-ti multumesc pentru ce faci pentru mine , pentru ca ma iubesti… Pana sa te cunosc pe tine ma intrebam si imi raspundeam singur: Cine o sa ma iubeasca? Dar cine sa ma iubeasca pe mine? Cine oare? Cine poate sa ma readuca la viata sa simt caldura razelor de soare, sa simt ploaia si furtuna ca motiv de bucurie? Doar tu... Pe tine te-am zari tde departe, stateai si priveai dintr-un colt de bucurie, te bucurai ca traiesti, ca poti sa zambesti ... curios, am simtit cum s-a apropiat bucuria de tristete, am vazut cum s-au privit, si-au dat mana, si atunci  tristetea mea a cunoscut bucuria sufletului tau, iar tu ai devenit o raza de soare in sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...