franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

duminică, 25 septembrie 2011

Toamna in suflet

E sfarsitul lui septembrie
Si e toamna de-a binelea ...
Azi a fost asa frig afara ...
Incat am simtit frigul patruzandu-mi adanc in inima ...
Am simtit fiorul si am inceput sa plang ...
Sunt mai singura si mai trista decat am fost ...
E toamna in sufletul meu ...
Caci atunci cand e cald afara,
Parca si eu ma simt mai bine, mai zambitoare ...
Dar atunci cand este frig si ploua ...
Ma apuca o durere in suflet, surda
Ce imi paralizeaza sufletul, inima ...
Simt ca nu mai am forta ca sa mai pot zambi ...
Am atata toamna-n suflet caci e tarziu
Si nu mai pot fi eu, mereu. Iarta-ma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...