franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 24 septembrie 2011

dragoste ...

Azi ... toata ziua de azi este numai a noastra, dragul meu... Azi, timpul se opreste in loc pentru noi ... natura se deschide pentru noi si ne protejeaza impotriva raului din lume, ca noi doi sa ne iubim fara limite ... Azi, te dezbrac din priviri ... te ador cand te vad zambind ...te ating incet si simt cum inima ta se infioara in palma mea usoara ... tacerea ta sopteste iubire in urechea mea ... unduirea trupului meu iti daruieste sufletul meu sincer, ce se topeste sub dragostea ta ... mor si reinviu in bratele tale ... mangaierea mea te trezeste la viata ... noi ne imbratisam cu dor si stim ca suntem facuti unul pentru altul ... dragostea noastra poate dura in timp : o eternitate, o vesnicie ... dragoste tu... dragoste eu ... iubirea noastra - poveste de catifea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...