franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 30 septembrie 2011

Daca ai fi ...

Daca ai fi ... iubitul  meu, un cantec
Mereu te-as fredona.
Daca ai fi ... o lacrima in ochii mei
Nu as mai plange niciodata, de frica sa nu te pierd.
Daca ai fi ... o ploaie
Niciodata nu mi-as mai lua umbrela, ca tu sa ma uzi cu picaturile tale de dragoste.
Daca ai fi  ... un curcubeu
Mi-as dori ca dupa fiecare furtuna, tu sa apari si sa-mi inseninezi viata.
Daca ai fi ... tu, luna semeata in negura noptii
Eu, niciodata, nu as mai dormi, doar ca sa te pot privi mereu.
Daca ai fi ... iubire, o frumoasa floare
Te-as ingriji ca sa te nu ofilesti niciodata si sa fii cu mine pe vesnicie.
Daca ai fi ... un film
Te-as revedea la infinit, fara ca sa ma plictisesc vreodata.
Daca ai fi ... soare arzator de vara
Ti-as zambi sa ma poti ferici cu raza ta de soare.
Si daca nu ai fi tu ... atunci te-as cauta in vesnicie sa te gasesc si sa fii mereu al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...