franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 19 septembrie 2011

Toamna. Melancolii ...

Azi sunt trista si ma simt singura ... Afara se asterne toamna ... Se asterne toamna parca si in sufletul meu, caci simt cum din copacul tineretii mele incep sa cada mii de frunzulite ... Parca nici sa scriu nu o mai pot face ... Ma doare mana ... Am obosit sa lupt impotriva vantului ... Iau o pauza.
Toamna asta, vreau sa ma invalui de amintiri frumoase. Vreau dragoste. Vreau nebunie. Vreau sa ma redescopar ... Vreau sa simt bucuria toamnei si surasul ei infatil sa-mi farmece inima. Vreau sa zbor usor ... sa ma simt un fulg in palma ta ... sa inchid ochii si sa-mi spui ,,somn usor,,!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...