franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

duminică, 18 septembrie 2011

Perfectiune sau nu.

Si de ce as vrea un om perfect langa mine?
Cand tocmai defectele lui mi-au atras atentia
Pentru ca nu e deloc genul de om pe care il cautam ...
Si de ce l-as schimba ...?!
Caci dincolo de perfectiune nu e nimic ...
E un loc gol, fara sentimente, afon, sec ...
In timp ce tu cauti un om perfect, pe care s-ar putea sa nu-l gasesti niciodata ...
Eu ma bucur alaturi de un om care imi ofera bucuria toata,
Un om care prin simplitatea lui m-a cucerit, m-a fermecat 
Si acum, zi-mi tu un motiv pentru care as incerca sa-l schimb?
Daca ar fi perfect, oare m-ar mai face la fel de fericita?
M-ar mai iubi la fel de mult?Sau nu crezi ca ar fi un gest egoist din partea mea sa-l schimb?
Crezi ca perfectiunea e totul in viata?
Crezi ca daca esti perfect, obtii totul mai usor?
Ei bine. NU! Nu obtii nimic daca esti perfect ...
Si apoi oamenii nu au nevoie de persoane perfecte,
Ci de oamenii care gresesc, care invata din greseli, care iubesc, care iarta ...
Deci tot mai crezi e mai bine perfectiunea? ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...