franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 29 septembrie 2011

amintiri cu tine

Azi, vantul mi-a soptit la ureche numele tau ... M-am uitat imprejur si mi-am zis ca trebuie sa te caut, sa te gasesc si sa-ti spun cat de mult te iubesc ... Si m-am dus repede acasa, si ti-am luat camasa pe care ai uitat-o la mine si am imbracat-o si te-am simtit langa mine... Ma imbratisai puternic, ma adorai pe mine in oglinda rasfatandu-ma in bratele tale ... Ti-am mirosit camasa, si mirosul pielii tale era inca acolo ... si parca toate miroseau a tine, a parfumul tau dulce si intepator ... si incepe sa ma invart prin casa de nebuna, parca eram impreuna cu tine si iti simteam respiratia pe pielea mea ... sarutul tau dulce ce mi-l depuneai mereu pe frunte .. ah, iubitul meu, vreau sa fiu in sufletul tau ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...