franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 25 noiembrie 2011

ABC-ul IUBIRII

Ador sa ma pierd in iubirea ta ...
Bucuria ce mi-o oferi este elixir de tinerete pentru mine
Curaj imi da in fiecare zi inima ta ...
Dorinte de iubire in suflet mi-am picurat doar pentru tine.
Existenta ta e primul lucru de care ma bucur in fiecare zi
Fantezie, iubire, nebunie e ce simt acum
Grija ce mi-o porti si gingasia ta  imi da ganduri limpezi
Hrana pentru sufletul meu e dragostea ta ce mi-o oferi oricum.
Infinita e iubirea ce ne leaga pe amandoi
Îngerul meu, tu, visele mi le pazesti si saruturi imi trimiti in fiecare seara
Joaca de copii e cand ne alintam amandoi
Legenda vie va deveni povestea noastra.
Muzica de basm canta sufletul tau copilei din mine
Nebunia de idei, ganduri, sentimente ce ma scufund in ele
Obsesiv ma gandesc la tine ...
Parfum de pasiune ne imbata pe amandoi, soarele vietii mele ...
Raiul pe pamant, tu mereu in suflet mi-l pictezi
Surasul tau de dimineata imi incalzeste viata toata
Soapte dulci se ingana in linistea trupurilor noastre si ... visezi ...
Trandafirii albi in urma noastra vor fi la nunta odata
Unica e iubirea noastra intr-o lume asta de obscura
Viata mea toata ti-o dau tie sa-mi fie bine
Zori de zi impreuna mereu ne asteapta si amandoi ne vom bucura ...

Un comentariu:

  1. Ma guritza mea numa atat de putzine litere are alfabetul iubirii?oricum e superb si te iubesc mult mult mult ingerasu meu.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...