franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 30 noiembrie 2011

Am nevoie de tine!

Am nevoie imensa de tine,
Vreau sa ma strangi tot mai mult in brate
Sa-ti simt caldura imbratisarii tale cand nu mi-e bine
Tot ce imi doresc e sa ma cuibaresc in ale tale brate ...


Si am tot atata nevoie de tine,
E singurul lucru de pe lumea asta ce mi-l doresc
Vreau sa copilaresti mereu alaturi de mine
Sa-ti arat in fiecare zi cat de mult te iubesc ...


Cred ca nu realizezi cat nevoie am de tine ...
Fara tine, simt ca ratacesc goala printr-o lume seaca
Si de ma superi, si de ma certi pentru al meu bine
Exact atunci am nevoie de iubirea ta sa-mi treaca ...


Am nevoie sa-ti simt trupul langa al meu
Sa ma imbat cu parfumul tau
Sa ma incalzesti cand mi-e frig... in sufletul tau doar eu ...
Sa am in minte doar chipul tau ...



Am nevoie sa ma pierd in umbra ta ...

Vreau sa devin una si aceeasi fiinta cu tine
Sa fiu doar o copila in palma ta
Hai sa ne pierdem amandoi in paradisul fara suspine!






Un comentariu:

  1. Fiecare picatura de ploaie imi sopteste cat de mult ma iubesti,fiecare frunza ruginita iti poarta zambetul,fiecare adiere de vand iti poarta sarutul si ma maangaie usor,toti fulgii de nea iti poarta frumusetzea nemarginita,impodobind intregul pamant,Impodobindu-mi sufletul.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...