franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 30 noiembrie 2011

Pentru ca te-am cunoscut! ...

Ti-am zis ca atunci cand te-am cunoscut?!
Am simtit ca parca am renascut?!
Ca viata mea s-a schimbat atat de mult in bine ...
Incat nu-mi vine sa cred cat tin la tine.

Te-am cunoscut si nu-mi pare rau nici o secunda
M-am pierdut in a ta iubire profunda
Si cand nu te vad... totul este foarte gol ...
Ai devenit parte din mine... ai cel mai important rol ...

19 comentarii:

  1. Cand te iubesc simt ca zbir,
    Ma pierd usor printre soapte de amor...
    Si-n lume aud pierduta vocea ta,
    Ce imi mangaie incet inima.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand ma gandesc la tine,
    Mi se rupe inima in mine,
    Ca nu esti langa mine,
    Cum erai ca si inainte..


    Te Iubesc foarte mult
    Si de mine nai sa uiti,
    Stiu cum sa te iubesc,
    Ca fi mereu langa mine....
    Si sa fim amandoi ca si inainte

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi°e dor de tine iubire,
    Numi place deloc fara tine,
    Sincer as da timpul inapoi,
    Ca sa fimi dinou amandoi..

    Te iubesc iubire,
    Si nu uita un singur lucru,
    Sa nuti bati joc de mine..
    Cand ajung sa tin mai mult la tine,
    Ca nas vre°a sa sufar din nou....DIN IUBIRE

    RăspundețiȘtergere
  4. Offf cand esti langa mine,
    Ma simnt mult mai bine,
    Cand te uiti numa la mine,
    Mi se rupe inima in mine..


    Numa si numa entru tine,
    Ca ai rupt sufletu in mine,
    As srtiga in gura mare..µ
    TE IUBESC LA DISPERARE:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragostea este totul pentru noi,
    Doar sa stim sa iubim...
    Si sa pretuim,
    Cuvantul cat si faptele,

    Ca sunt lasate pe pamant,
    Sa le oferim si sa le daruim,
    Oamenilor ce stiu iubi

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pune credinta,
    La orice gurita..
    Ca gurita ta de vei da,
    Carte nu vei invata

    RăspundețiȘtergere
  7. Totul trece si dispare,
    Ca un nor intunecat,
    Numai Dragostea ramane,
    Ca un trandafir curat:x

    RăspundețiȘtergere
  8. O lacrima°mi cade°n vant,
    Si nu stiu ce e cu mine..
    Un singur lucru as vrea sa°ti spun,
    Mi°e tare dor de tine...:x:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa multa lumina,
    Si atat de cald,
    Iar cerul prea albastru..
    Si prea inalt,

    Se ascunde°n in ochii tai adanci,
    Ca si apa printre stanci,
    Cu sclipiri de argint curat,
    Ce mau fermecat.:p

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu vreau sa te ascult,
    Nici pentru un minut,
    Ti°am dat inima me°a,
    Si tiai batut joc de ia...

    RăspundețiȘtergere
  11. De azi nu°o sa mai plang,
    Ca nu mai vreau,
    Ca mam saturat
    Ca pr°ea mult te°am iertat
    Si pe tine chiar nu te°a interesat...
    Ca iti vreoiam decat binele

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plange inima,
    Imi plange sufletu,
    Tot dupa tine...
    Ca pr°ea mult tin la tine

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi amintesc prima zi cand te°am cunoscut,
    Cand imi sopteai si imi spuneai,
    Ca sunt facuta numai si numai pentru tine,
    Si ca vei fi merei langa mine,
    Ca te°ai indragostit asa de repede..
    In cat ca nu ma mai poti lasa de langa tine,
    Si voi ramane mereu cu TINE :x:x

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu tine ma trezesc in gand,
    Si ma rog la Dumnezeu,
    Ca sa fi tu iubitelul meu..
    Ca pe tine te iubesc,
    Stiu ca tu vei fi langa mine mereu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Stau si scriu intrun caiet,
    Multe amintiri cate vreau eu..
    Si sa°mi aduc bine aminte,
    Cand eram indragostita de tine...

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt nebuna dupa tine,
    Sunama ca vin la tine..
    Si iti dau tot ce vrei de la mine,
    Ca esti totul pentru mine,
    Si meriti ca sa fi cu mine

    RăspundețiȘtergere
  17. Stau si plang dupa tine,
    Ca mi sa facut dor de tine,
    Off iubirea me°a,
    Ce grea e viata me°a.....;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Iti scriu de la indepartare,
    Multe scrisori si multe alte,
    Ca mi sa facut dor de tine...
    Oare ai simtit ceva pentru mine?
    Sau eu sufar aici,:(
    Si ti°e nuti pasa de nimic.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am fost la tine acasa,
    Si mam intins la tine in pat..
    Si te°am asteptat pe tine,
    Ca sa vi langa mine..
    Ca sa faci DRAGOSTE cu mine,
    Si sa nu uiti niciodata de mine,
    Ca ti°am daruit IUBIRE:X

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...