franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 7 noiembrie 2011

Dimineata de toamna ...

E toamna afara ... E frig in aceasta dimineata ... Pe strada vezi cupluri tinandu-se de mana ... el ii ia mana rece a fetei si o cuprinde in mana sa calda si iii da sarutul dulce pentru a-si incalzi fata ... Mai departe vezi copii zambind. Au o inocenta aparte si simti cum si tie iti invaluie inima cu sentimentul lor de fericire si pentru o clipa uiti de griji ... 
Si in drumul tau, intalnesti chipuri obosite ... chipuri ce nu mai pot sa-si ascunda sentimentul de tristete ... La aceste chipuri, eu am ramas cu gandul ...
Se simte miros puternic de toamna si se aude o mare simfonie ... frunze galbene-verzui, roscate-brune fosnesc agitate si iti susura povestile lor ... iti ofera magia .. vor sa-ti deschida inima, mintea, viata pentru iarna care va veni, caci daca ele nu sunt pregatite ... ele vor ingheta si doar nu vrei ca asta sa ti se intample ...
Zambeste in aceasta dimineata gri, fara soare ...
 E doar toamna afara ... Trebuie doar sa simti bucuria ei .. E parfum de melancolie si doar imbratisarea lui imi linisteste inima ...

Un comentariu:

  1. E toamna iar in viata mea...
    Si nu esti langa mine,
    Sa-mi incalzesti inimioara,
    Sa-mi povestesti de bine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...