franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 21 noiembrie 2011

TeRaPiE cu GaNdUrI gOaLe!

Terapie  cu ganduri goale
Sa plutim peste neguri rotocoale,
Sa lasam trecutul in ceatza gandurilor de demult ...
Sa pluteasca toate in ocult.

Vreau doar ganduri nebune, goale
Sa ma pierd in ganduri toate ale tale,
Sa fie nebunie, soare dulce in uitare ...
Amurgul ce se lasa peste noi - soapte dulci fermecatoare ...

Eu ma gandesc la tine.
Tu te gandesti la mine ...
Eu ma uit in ochii tai.
Tu te uiti in ochii mei cu multe zapai ...

Foc, pasiune, dezlantuire ...
Trupurile noastre emana tot atata iubire ...
Te patrund in strafundul inimii tale,
E terapie cu ganduri goale!



2 comentarii:

  1. Emotionanta poezie,ti-a iesit foarte bine.Imi place poza imi imaginez ca esti tu atunci cand.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase versurile...imi plac...

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...