franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 2 noiembrie 2011

Oda iubirii ...

Cand sunt cu tine, speranta sufletului meu creste
Ma hranesti cu dragoste. Ma port copilareste ...
Fara sa ma gandesc, mi-ai furat inima,
Ce va fi cu mine, daca nu te mai am?As fi anonima.
Daca nu esti cu mine, imi lipsesti ca aerul,
Si inima mi-e goala de sentimentul,
Pe care il simt atata pentru tine,
Cand stau in bratele tale, doar langa tine,
Simt ca respir!
Cand nu esti langa mine, totul e chilipir
Si simt ca mor de frig,
Cu tine, viata e un castig.
Ah, cat de mult iubesc ...
Si ma pierd cu firea cand te gasesc...
Avem atatea de trait impreuna si nimic de ascuns
Iubirea ta e pentru inima mea raspuns,
Si m-am indragostit total de tine ...
Esti tot ceea ce mi-am dorit si esti langa mine,
Esti ceea ce iubesc mai mult, ceea ce am visat sa iubesc,
Esti raza mea din fiecare dimineata si zambesc ...

Un comentariu:

  1. Gandul meu cel trist sa ratacit si gandul meu cel fericit sa regasit,si ploaia dintr-o data sa limpezit,acum nimic nu mai e greu cu tine si vreu sa fac totul sa fie bine,simt ca mor fara tine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...