franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 22 noiembrie 2011

Celelalte 50 motive pentru care te iubesc ...

Am tot atatea motive ca te iubesc ca orice  as zice nu ar putea masura in cuvinte iubirea mea pentru tine ...
Si te iubesc pentru ca :
51. ma lasi sa te descopar in fiecare zi
52. imi incalzesti ziua cu surasul tau
53. esti mult mai puternic decat mine
54. m-ai ridicat de jos
55. mi-ai alinat suferintele mele
56. mi-ai mangaiat sufletul ranit
57. imi dai tot timpul forta sa merg mai departe
58. ma faci sa devin mai buna, mai calma, altfel
59. mi-ai imbunat gandurile
60. alaturi de tine am vazut ce frumoasa e iubirea ...
61. ma lasi sa-ti acopar sufletul tau cu sufletul meu
62. esti dulce cand imi zambesti
63. esti copilasul meu si eu sunt mamica ta
64. am nevoie de tine in fiecare zi
65. sunt dependenta de tine
66. doar alaturi de tine, pot exista
67. in preajma ta pot fi eu, asa naturala, fara masti si alte machiaje
68. esti sufletul meu pereche
69. doar tu ma implinesti
70. jumatatea care imi lipsea
71. tu ai adunat prin colturi intunecate ale mele bucati de suflet toate
72. m-ai invatat ca iubirea e ceva mult mai presus de multe alte lucruri
73. iubirea ta nu tine cont de distanta si timp, si ma iubesti infinit
74. nu ma pot satura de tine; te-as savura incet, mereu ...
75. nu-mi faci  promisiuni decat cele pe care le poti indeplini
76. imi vrei binele
77. nu ma lasi atunci cand mi-e greu si ma incurajezi
78. in privirea ta imi pot vedea oglindita fericirea
79. ma lasi sa ma dezbrac de orice masca dura, orice caracter urat al meu
80. tu ma schimbi mereu, in fiece zi
81. esti Fat-Frumos ce din negura m-a scos
82. esti al inimii mele stapan
83. trezesti in mine pasiuni ce am crezut ca de timp vor fi uitate
84. lacrimile ce imi cad acum vor fi zambete de fericire atunci inimile noastre vor fi din nou unite
85. ador sa te alint, sa te rasfat
86. imaginea cu tine imi ocupa tot trupul
87. gandurile mele incep cu tine si se termina tot cu tine
88. am o sete si o foame de tine in mod continuu si nu ma pot abtine de la tine
89. esti pacatul meu si il comit mereu cand ma gandesc la tine
90. m-ai imbatat cu ale tale cuvinte frumoase si dulce iubire
91. tu esti inceputul si sfarsitul meu
92. te doresc mai mult ca-n prima zi
93. esti poezia sufletului meu si o repet mereu
94. senzualitatea ta m-a innebunit si mi-a fermecat fiinta mea intreaga
95. cu tine pot vorbi ore intregi fara sa ma plictisesc chiar si despre cele mai mici nimicuri
96. tu, puiul meu, esti deosebit si special
97. poeziile tale mi-au pictat fiinta mea in culori vii, de primavara-vara
98. in linistea ce se lasa cand vocile noastre nu se mai ingana, trupurile noastre isi soptesc iubire tandra
99. ne-am schimbat reciproc in fiinte mai bune
100. pur si simplu te iubesc ... nu am nevoie de motive ca sa te iubesc

Un comentariu:

  1. Noi nu avem nevoie de absolut nici un motiv ca sa ne putem iubi sau justifica acest lucru fata de noi insine sau de altcineva.Ne iubim pentru ca suntem facutzi unul pentru celalalt,poate am si eu defectele mele,cum si tu le ai pe ale tale,dar trecem peste si privim in fatza,presimt ca ne asteapta un viitor maretz.Guritza mea ai grija de tine si discutam pe mess maine.Te iubesc mult si sa ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...