franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

duminică, 6 noiembrie 2011

doar a ta ...

Nimeni nu te iubeste la fel ca mine,
Eu stau mereu pe partea ta,
Pentru tot restul vietii mele, fara a ma abtine,
Sa ma ascund, toata, in viata ta ...


Cauta-ma acolo, pe undeva ...
Caci doar atunci, cand ma saruti,
Simt ca lumea este a mea si nu la altcareva.
Si ma poti auzi : te iubesc ... soptindu-ti ....


Vreau sa-ti soptesc ...
... toate lucrurile care tie iti plac ...
Sa-mi arati iubire, imi doresc ...
Sa raman al tau afrodiziac ...

Un comentariu:

  1. Faci u cumva si o dai putin pe partea placerilor,imi place si esti dulce si te iubesc mult si imi place exact asa cum esti,nu te-as schimba pentru nimic in lume,esti doar a mea si sunt mandreu cu tine,te iubesc mult ingerasul meu.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...