franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 11 noiembrie 2011

Asteptare lunga ...

E ger cumplit afara 
Si eu inca te mai astept sa vii prima oara ...
Am inghetat de tot,
Dar pentru ca te iubesc stiu ca pot 
Pot sa rezist in acest ger
Pentru ca inima ta ma va incalzi pana la cer 
Iar eu o sa ma inmoi in bratele tale,
Si iubirea noastra sa se topeasca in multe petale ...
Si desi, asteptarea e lunga ...
Stiu ca doar si cuvintele tale or sa mi ajunga ...
Si o sa te astept aici, cuminte,
Gandind la tine cu multe dorinte ...

Un comentariu:

  1. Reusita poezie,chiar imi place,incepi sa iti schimbi incet incet stilul de scris si imi place.TE IUBESC!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...