franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 1 noiembrie 2011

Dupa tine, alerg de o viata!

Dragul meu, as vrea sa-ti spun ca te astept de o viata!
Iti marturisesc ca mereu as vrea, pe un fir de ata, 
Eu, sa agat bilute mari de speranta ...
Sa fii tu oceanul meu, unde sa ma regasesc cu atata siguranta,
Sa fii doar al meu, partea mea lipsa,
Sa fii apa ce imi umezeste gatul uscat cand e eclipsa.


Esti râul meu, râu ce alearga repede, tot mai repede,
Si-mi scalda mintea, ideile, gandurile si le lasa limpede...


De o viata alerg dupa tine, dragul meu,
Te-am cautat pana si in cea mai adanca apa ca un semizeu,
Si chiar si  in cotloanele camerei intunecate,
Dar te-am gasit in aceasta faza de vieti claustrate,
Si am sa-ti raman copila din adancul sufleteului,
Ce te ocroteste in bataia curentului ...

Un comentariu:

  1. Imi place foarte mult si nici macar nu stiu ce sa spun,pentru ca in situatii de genul eu nu spun nimic,eu arat si vezi u?uneori ma dezavantajaza lucrul asta.Te iubesc mult,altceva acum nu imi trece prin minte.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...