franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 22 noiembrie 2011

Cand furtuna se abate peste iubirea noastra ...

Stiu iubitul meu, ca acum viata noastra e nebuna
Mai ales acum de cand e furtuna.
Eu, pe cer iti caut a ta raza de stea,
Dar e prea ceatza si nu o pot vedea.
Am o inima mica ce bate numai pentru tine
Si ma doare al nabii de tare cand nu esti langa mine.
E dur. e trist si rece
Imaginea ta... tot prin minte imi trece ...
Lacrimi mici, bobite amare cad siroaie multe
E greu fara tine in atatea persoane oculte ...
Si nu am putut dormi azi-noapte gandind la ...
Si ma gandesc mereu la tine, fara oboseala.
Caci stiu ca iubirea mea te va vindeca
Si cu sufletul si inima mea din nou te voi fermeca
Fiindca traiesc cu speranta ca intr-o buna zi
Ca soarele, fatza inspre noi isi va opri si pe noi ne va incalzi ...

Un comentariu:

  1. E noapte iar la geamul meu...
    Si te simt aproape,
    Te iubesc,aud usor,aud mereu,
    Chiar daca stiu ca esti departe.

    Si sper ca va veni lumina aproape de noi,
    Sa ne incalzesca incet cand suntem amandoi,
    In asternuturi moi,uitan-d de lume,
    Zambind mereu,printre ale vietii glume.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...