franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Vocea ta ...

Vocea ta ce m-a innebunit,
Ore, zile, saptamani, luni intregi
M-a tot ademenit ...
Si de toate, tu, mereu ma dezlegi ...


Sunt depedenta de tine!
De ochii tai, de surasul tau, de linistea vocii tale...
Ce-mi cuprind sufletul si nu mai stiu de mine ...
Si mereu ne invaluim in multe petale ...


Vocea ta lina imi incalzeste sufletul,
Ma face sa ma simt atat de bine in bratele tale,
Si tu ma iubesti incet ca poetul ...
Cand imi soptesti stins, atat de moale ...


Vocea ta imi da multi fiori de nebunie ...
Eu, suspin tot mai incet ...
Vreau sa ma tii tot asa, inca ani - o mie ...
Sa ne savuram iubirea cu mult zambet.


Un comentariu:

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...