franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 4 noiembrie 2011

doar tu si ce mine ...

ramai, viata mea, ramai cu mine ... 
saruta-ma. saruta-ti cu foc iubita ...
acum, simte-ma, ca sunt langa tine
si savureaza incet ispita ...


doreste, viata mea, sa vrei mai mult ...
acum, aici, in acest loc ocult ...
mangaie-mi privirea cu genele tale
ai grija de trupurile noastre goale ...


inchide ochii si zambeste incet,
cand din mine iese scancet ...
si copila te cuprinde intru tot ...
shhhht ... nu face niciun zgomot ...

4 comentarii:

  1. 1 la mana imi place foarte mult poza,2 imi place ca e in versuri,3 imi place ca e pasionala,4 imi place ca ai imaginatie,5 imi place ca esti dulce si in concluzie te iubesc si imi place asa cum esti:*:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pricepi la poezii, imi plac versurile. :)

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...