franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 21 noiembrie 2011

De ce te iubesc?! ...

E greu sa-ti spun ce m-a fermecat.
Gasesc la tine toate lucrurile care-mi plac ...
Poate toate poeziile tale cu subsemnat,
Si ca mereu faci lucrurile pe al meu plac.


Si sufletul tau boem ce in suflet mi-a pictat
Culori vii de curcubeu pastel
Si de ce oare te mai iubesc? m-am intrebat
Si atunci mi te-am imaginat ca Fat-Frumos din acel castel ...


Ce a venit sa ma salveze pe mine, mititica
Din hora furtunilor al gandurilor negre,
Si vrei mereu sa-ti alinti iubitica ...
Sa fie si ea fericita dupa atata neincredere.


Te iubesc! sunt doar doua cuvinte
Ce mereu ti le adresez
Mereu cu un dor tot mai fierbinte
Tu, iubire, ma faci tot mai mult sa visez ...


Si de ce inca te iubesc?! E o intrebare fara raspuns...
E o dorinta mai mare decat mine sa te iubesc atat de mult ...
Pentru esti in al vietii mele tot mai patruns ...
Esti jumatatea mea inca de demult.


2 comentarii:

  1. Te iubesc nu sunt doar 2 cuvinte,
    Sunt 2 cuvinte ce arata sentimente sfinte,
    Cu sufletul cuminte,alerg spre tine,
    Soeran-d ca totul o sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...