franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 24 noiembrie 2011

Tu, iubirea mea ...

Tu, iubirea mea ce ai adunat de prin colturi intunecate
Ale mele bucati din suflet si le-ai unit iarasi toate ...
Tu, iubirea mea, ce ma iubesti infinit 
Si te ocup intrun totul si nu mai ai timp definit.
Tu, iubirea mea, ce in linistea ce se lasa intre noi ...
Cand vocile noastre nu se mai ingana in doi 
Tu, iubirea mea, cu trupul meu soptesti iubire tandra
Stiu! Fericirea noastra va dura mai mult decat nisipul din clepsidra
Tu, iubirea mea, ce imi mangai chipul cu privirea ta
Si viata mea devine un fulg in mana ta ...
Tu, iubirea mea, ce noaptea imi pazesti visele toate
Si imi aduci zambetul si fericirea cu raze colorate ...
Tu, iubirea mea, ce imi mangai sufletul de copil
Cu ale tale versuri de om simplu si  sensibil ...
Tu, iubirea mea, ce imi oferi zi de zi clipe de neuitat,
Sa iubesc din nou cu adevarat m-ai invatat!

Un comentariu:

  1. De-ar fi sa platesc cu lacrimi amare,
    As incepe sa plang chiar acum,
    Nu din durere,ci din iubire,
    Ca am plecat,impreuna pe acelasi drum.

    Eu ti-am oferit o mana si un sentiment curat,
    Tu ai ales a mea iubire si m-ai facut imparat,
    Te iubesc si imi doresc,langa tine sa traiesc...
    Si vreu ca si atunci cand imbatranesc tot langa tine sa ma trezesc......

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...