franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 17 noiembrie 2011

In curand iarna ...

Se lasa frig tot mai mult,
Pasarile au plecat demult ...
Soarele se arata asa ocult,
Iarna, vipera mareata, isi face cult.

Iarna nebuna, vine mereu cu surle,
Si din cer incep sa cada mii de perle,
Se lasa ger peste frunzele, adormitele,
Copacii dezbracati spre cer isi intind mainele ...

Toti cer implorare.
Parcul pustiu e in plina deflorare ...
Azi din cer cade o rece floare,
Fulgusor de nea ce moare incet la palpare ...

Totul este trist,
Natura moarta, decor de antihrist,
Doar o cioara rade fantezist,
Iarna a venit clar. Anarhist!



3 comentarii:

  1. Ce ai ma mamica cu saraca Iarna,eu iubesc mult Iarna,e un anotimp foarte superb,foarte curat,plin de bucurie si bunavointa si imi place frigul,imi place sa vad oamenii rosii in obrajori,imi place sa vad copii cum se joaca in zapada,imi polace sa vad indragostitii cum se tin in brate mai mult ca niciodata.Nu inteleg de ce privesti asa urat Iarna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...