franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 3 noiembrie 2011

Aproape de tine!

Vreau sa fiu atat de aproape de tine, dragul meu
Incat sa-ti simt fiecare miscare,
Sa-ti fur fiecare sarutare.
Sa-ti mangai ochii de catifea,
Sa-mi simti cum bate inima mea ...
Sa ma topesc in imbratisarea ta,
Sa patrund adanc in inima ta.


Si vreau sa fiu tot atat de aproape,
Incat sa-ti soptesc dragostea mea,
Sa fiu parte din ea,
Sa mor, sa renasc si sa traiesc
Pasiunea ce mereu cu tine o doresc ...
Sa fiu visul tau din viata de zi cu zi,
Si tot timpul, dragul meu, sa ma visezi ...

Un comentariu:

  1. Sper sa ramai mereu langa mine in lumea asta mare,ca vezi si u ca fara tine nu pot face nimic,esti sufletul meu si daca u pleci eu raman doar un simplu muritor.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...