franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 7 noiembrie 2011

Chemarea inimii tale

Vreau doar sa ma tii in brate,
Sa-mi spui mii de soapte,
Sa te simt, sa te miros,
Sa uit de orice rost ...
Sa ard, sa mor, sa reinviu, sa renasc, sa sper...
Toate sa le impart doar cu tine ...
Vreau sa ti amintesti mereu de mine, 
Mereu de la inceput ca si cum ar prima oara, 
Iti promit ca nu o sa ne mai doara,
O sa fie incet, tandru, fara teama  ...
Vad ca inima ta ma cheama ...

3 comentarii:

  1. Poate ca trebuie sa ai rabdare, versurile sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. iti vorbeam tie de rabdare, dar eu am pierdut-o pe a mea, poate din cauza ca astept de prea mult timp. Multumesc pentru vizita >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce sa mai spun m-ai lasat iara fara cuvinte.Te iubesc mult ingerasu meu.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...