franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 1 noiembrie 2011

furtuna in calm de soare ...

Si uneori ma gasesc intr-o mare ... intr-un vis ce pare atat de departe ...
Alteori, ma vad cazand in gol, in mii de bucati sparte...
Nu stiu ce mi se intampla, caci uneori ma doare ...
Si totusi, chiar daca nu arat atat de mult, cu atata culoare ...
Eu sunt indragostita de tine.
Si atunci stiu, iubire, ca sunt bine.
Caci tu esti langa mine, si asa vom fi  mereu ...
Acum, spune-mi tu, imi poti tine sufletul meu?



Un comentariu:

  1. Eu nu vreau sa-l tin,eu vreu doar sa-l vindec si sa stea langa mine,vreau sa-l am langa mine,imi doresc,dar si daca as putea nu as vrea sa-l tin cu forta,te iubesc asa cum esti si asa vreu sa fie mereu.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...