franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 2 decembrie 2011

Verbele de iubire!


Te iubesc cu puterea vantului ...
dincolo de infinitul spatiului si timpului
ca nimeni alta, in sufletul tau – printesa numai eu
in culori de curcubeu ...




Te ador in mii de culori
caci tu ma faci sa plutesc peste zori
iar tu esti viata mea
caci m-ai invaluit cu iubire inima mea
Te simt tot mai aproape cu fiecare privire
al meu tot mai mult … cu sufletul meu esti potrivire
adancit in cartea inimii mele
raspandit in ale sufletului meu toate colturile …


Te vreau sa-mi imbratisezi inima si sufletul
copile, in pasiuni nebune cu boemitate ca poetul
in patul cu cearşaf alb si trandafiri multi
neincetat si sub ploaie calda sa dansam desculti …

Te miros si nu ma satur de tine …
si de langa tine sa plec, nu-mi mai vine!
si m-am imbatat de atata fericire …
si in vise ma pierd in a ta dulce iubire


Esti motivul pentru care  zambesc in fiecare clipa
ingerul ce mi-a dat a lui aripa
ceea ce imi doresc cel mai mult in viata asta
raiul meu din lumea aceasta

Te doresc atunci cand noaptea e cea mai lunga
infinit… de data asta, raul nu o sa ne mai ajunga!
azi, maine, mereu, in fiecare clipa ce trece
si mai mult cand sufletul tau acopera sufletul meu in vreme rece

3 comentarii:

  1. ador postarea:Xiubirea este cel mai frumos sentiment posibil:X
    P.S.multumesc de vizita!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe aici a trecut Cupid :D
    Imi place ceea ce citesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca sunt departe,
    Imi pare rau ca nu pot sa te am in fiecare noapte,
    Imi pare rau ca nu-ti pot saruta buzele moi,
    Sa na pierdem in ganduri amandoi.

    Imi e dor de tine e prea putzin spus,
    Cand in pieptul tau sufletul meu l-ai ascuns,
    Te iubesc indiferent ce va urma,
    Vreau sa ramai mereu iubita mea...

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...