franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

duminică, 18 decembrie 2011

Am incredere in tine!

Am incredere in tine
Atunci cand spui ca ma iubesti
Am nevoie doar de tine
Ca in zilele reci, tu sa ma incalzesti.


Si cerul are incredere in tine
Caci plange cand tu nu esti 
Langa mine sa-mi spui ca va fi bine
Am incredere in tine camd imi zambesti


Azi a fost atat de frumos ...
Sper si am incredere ca te voi vedea
Am atata nevoi de al tau miros,
Vreau doar privirea ta, ochii tai de catifea


Inima mea ... am rupt-o in mii de bucati
Sa ajunga pana la tine, sa te stranga in brate atat de tare
Incat sa faca iubirea noastra sa fie scrisa in carti
Iar noi amandoi sa ne pierdem fericiti in zare 


Am atata incredere in tine
Atunci cand spui ca ma iubesti
Stiu ca totul va fi bine
Stiu ca nu ai sa ma dezamagesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...