franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 10 decembrie 2011

În cartea inimii mele

Deseneaza-ma langa tine pentru ca ma doare peisajul pustiu in care sunt conturata ...
Pe strazile sufletului meu, inca mai pulseaza un felinar cu speranta
Ma doare sa scred ca m-ai strivit intr-o cutie cu amintiri, ca mi-ai inchis sufletul intr-un plic care peste timpuri va cerne rugina ...
Intr-o poiana secreta am asternut visele ca un giuvaier ce asteapta in tacere sa-l descoperi pentru a te invalui cu stralucirea lui ...
De ce te gasesc doar atunci cand renunt sa te caut? Si de ce cand te caut nu ma regasesc in nimeni si nimic?
In cartea inimii mele nu mai exista capitole, nici semn care sa trimita catre vreo pagina pentru ca tu esti insemnat pe toate paginile ei. ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...