franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 20 decembrie 2011

Fulgul meu de nea!

Esti ca un fulg venit de sus de la Dumnezeu
Cand mi-ai ajuns in mana ... te-am strans in pumnul meu
M-ai fermecat din prima clipa,
Si am simtit cum in inima mea dragostea se infiripa
Si eu, pe buze te-am asezat
Iar tu te-ai topit si parca te-ai evaporizat ...
Insa picatura sufletului tau se prelinge incet, incet
Cand gatul meu, tu l-ai racorit... a iesit un scancet
Caci te-am simtit ca cel mai dulce desert
Si m-am infiorat toata de fericire, lucru cert ...
Si iti port savoarea inca si acum ...
Te mai vreau inca o data, fulgul meu, precum
Fiecare floare care vrea raza ei de soare
Fulgul meu de nea, anul asta vreau de la tine ninsoare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...