franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 13 decembrie 2011

Binecuvantarea iubirii!

Si ma uit mereu de la tine felicitarea ...
Si imi iau binecuvantare de la ea ...
O sarut in gand, sa ajunga pana la tine
Dragostea ce o port doar pentru tine.


In camera inca pluteste al tau parfum
Si se revarsa peste mine acum ...
Si-mi da Duhul Sfant pur ...
De inocenta, din nou sa ma bucur.


Tu esti al meu Dumnezeu ...
Si tu imi conturezi chipul meu...
Il pictezi si ii dai culoare ...
Cum pictorul creeaza un tablou de valoare!


Tu ma renasti, din cenusa ma refaci ...
Si cu trandafiri ma imbraci
Sa fiu eu - regina inimii tale
Sa ma joc cu ale tale ganduri goale ...


Iubitul meu, imi binecuvantezi inima mea
Cu simpla ta existenta in viata mea
Si iti multumesc in fiecare zi ...
Ca esti langa mine si nu ma abandonezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...