franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Schimbari (iar) ...

Mi-a stat inima in loc ... am uitat sa respir ... mi-am smuls inima... nu vreau sa mai simt ... vreau sa o sparg in mii de bucatele ... sa se piarda in toate colturile ... in colturi inchise, negre, intunecate,  sa nu le mai gaseasca nimeni ... simt raceala tristetii ... ma sufoca... ma strange de gat ... ma patrunde incet ... si atat de rapid ... am o durere tare ... dar am inghitit atata venin ... ma dezintegrez incet sub ploaie ce s-a lasat in sufletul meu... ploua asa de tare ... ploua si pe mine m-a lasat fara suflet ...  am lacrimi atat de multe ... ca au murit inainte de a-mi curge pe obrazul fin ... si mana imi tremura ... nu mai pot scrie ... ma doare prea tare ... ochii ma ustura ... nu mai pot vedea ... aici e asa de intuneric ... iar m-au obligat sa ma schimb ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...