franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 12 decembrie 2011

Se lasa seara, iubire!

Stii, iubitul meu, azi e o nebuna ...
Vreau sa facem noi sub clar de luna ...
O dragoste tot mai mare ca ne ajunga
Ca fericirea noastra, ranile sa ni le unga ...

Iubitul meu, am cules in dar o stea ...
Sa te lumineze in noaptea grea ...
Si am rugat vantul sa-ti spuna
Ca vom fi mereu impreuna!

Las noaptea, iubitul meu, sa ne incalzeasca
Si zori de zii, tot impreuna, sa ne gaseasca ...
Ating inima ta si bate tot mai tare in palma mea
Sarut in gand ochii tai, sa-mi simti dragostea!

Nori pufosi ne invelesc pe amandoi
Si ne dezmierdam noi doi ...
SHHTTT ... e iubire ... clipe de tandrete ...
Sa ne iubim mereu cu foc ca la tinerete ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...