franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 15 decembrie 2011

Sa ma iubesti ...



Sa ma iubesti
Parca te-as cunoaste de o viata, poate doua,
Si abia astept sa vina celelalte noua,
Si parca mana ta imi umbla iar in par aiurea,
Si parca parul meu nu stie ca nu-i mana ta,
E vantul, e gandul meu.

Am sa intreb ploaia unde esti acum,
Daca te uda si pe tine,
Am sa incerc, dar nu stiu cum sa-i spun
Ca ai nevoie de mine
Sa ma iubesti, sa ma iubesti, sa ma iubesti.

Aseara am adormit cu tricoul tau langa mine,
Am inchis ochii si puteam sa jur ca e pe tine,
Ca esti aici, ca esti aici,
In inima mea,
Nu e bine…. Ce-ai facut…


Parca te-as cunoaste de o viata, poate doua…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...