franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 3 decembrie 2011

In valuri de iubire ...

Azi, deasupra prapastiei eu am stat
Si pe tine, iubire, te-am asteptat
Iar tu ai venit cu o mare de iubire, curcubeu de soare
Si m-ai prins de mana atat de tare
Incat am simtit iubirea ta cum m-a patruns din nou
Dupa o noapte de iubire, purtam al tau tricou
Purtam mirosul pielii tale ...
Si ma rasfatai in mii de trandafiri cu ale lor petale ...
Plutim amandoi in valuri de iubire ...
Doar eu cu tine ... de-a pururi doar  fericire!




2 comentarii:

  1. Nici macar nu stiu ce sa spun.Uneori imi dai niste fiori ingrozitori prin tot ce faci.Uneori ma sperii atat de rau incat ma pierd,dar cand nu stiu ce sa fac las inima sa ma conduca si stiu sigur ca inima ma va conduce mereu la tine.Te iubesc mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stai deasupra prapastiei sa astepti fericirea...nu e o treaba inteligenta

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...