franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

duminică, 11 decembrie 2011

De ce esti iubirea mea?

Si daca tu nu esti iubirea mea,
Atunci de ce cand nu esti cu mine ...
Sufletul meu se adanceste in tristetea
Rece si incep sa plang dupa tine?

Si daca tu nu esti iubirea mea ...
Atunci de ce cand te iau de mana ...
Mana ta se potriveste atat de bine cu a mea
Si sarut urma lasata de ea ...

Si daca tu nu esti iubirea mea ...
Atunci de ce inima mea raspunde doar la a ta strigare
Si sufletul tau susura  catre inima mea ...
Si atunci eu plang de atata fericire si culoare.

Si daca tu nu esti iubirea mea ...
Eu ... ei, bine ... eu nu am puterea
Nu am puterea de a merge mai departe ...
Si de merg mai departe... o parte din mine  catre tine se desparte

Nu stiu ce poate aduce viitorul ...
Dar stiu ca tu esti cu mine acum
Si vom trage cu bine de focul ..
Foc ce va dispare ... si doar va lasa in urma un fum ...

Si daca eu nu sunt facuta pentru tine ...
Atunci de ce inima imi spune ca doar eu sunt ...
Si cum as putea fi eu oare sa fiu fara tine?
Cand vreau in bratele tale, balsamul meu de unt!

Si daca tu nu esti iubirea mea, al inimii mele idol ...
Atunci de ce eu sufar
Si plang in disperare in patul meu gol
Vreau sa miros parfumul tau, floarea ta nufar!

Si de nu ai tu iubirea mea ...
Atunci de ce chiar si daca nu as vrea
Ajung sa ma gandesc la tine ...
Si daca nu ma gandesc... iti port numele pe buzele mele

Stiu ca esti foarte departe de mine ...
Si stiu ca asta este foarte greu ...
Dar stiu ca vei zambi alaturi de mine
Si in inima ta ... te voi iubi doar eu!

Si eu ma rog ca tu sa fii cel ales
Cel cu care imi voi petrece restul vietii ...
Vreau sa ne iubim fara subinteles ...
Sa fiu chipul ce-ti zambesti in vremea diminetii!

Si mi-e atat de dor de tine ... incat nu pot respira
Si te inspir adanc in inima mea ...
Si ma rog sa te am mereu, sa te pot admira
Si sa am forta de a infrunta si a putea ...

Si te iubesc atat de mult ...
Incat nu ma intereseaza daca gresesc sau nu
Mi-e atat de dor de tine in acest spatiu ocult
Si iti trimit inima mea in ea sa fii tu - unu ...









Un comentariu:

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...