franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 16 decembrie 2011

Pasiune, ciocolata si iubire!


Se lasa seara peste noi, iubite

Si gandurile noastre se astern toate, de vreme invechite
Pe o foaie galbena de timp si povestim ...
Dragostea ce ne-o simtim ...

Si un praf de magie se scutura peste noi ...
Si tu incepi a-mi saruta umerii goi ...
Eu imi rasfat trupul suav ...
Tu mangai sufletul meu bolnav ...

Soaptele se pierd in tacerea trupului ...
Si fiecare clipa se scufunda in vesnicia timpului
Fiecare geana a mea filtreaza cu fiecare a ta clipire 
Esti un rai cu arome empire ...

Te-am gustat de fiecare data ...
Si mereu aveai gust de ciocolata ...
Ciocolata dulce-amarui 
Ce indulceste inima oricui.

Sufletul tau inmuiat in ciocolata
Ma umple toata, toata ...
Si tie iti place sa ma savurezi incet, incet ...
In indeparte ... se aude slab un sunet ...

Se aude simfonia inimii
Purtata lent in valurile vremii
Si noi dansam valsul nostru de iubire
Sub a lunii raza de unire ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...