franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 19 decembrie 2011

cand lumina se stinge ... [este iubire]

Micutul meu, sunt doar a ta
Si imi place piesa asta
Pe care noi ne dansam iubirea
Intre noi dainuie fericirea ...

Tu taci. Eu tac...
Tu ma dezbraci. Eu te dezbrac ...
Si eu renasc in pielea goala
Vreau iubirea ta nebuna, ilegala ...

Vreau sa te fac sa arzi de placere
Sa ma cuprinzi toata in tacere ...
Sa-mi adori fiecare centimetru de piele
Sa simti parfumul meu de floricele ...

Vreau sa-mi uzi gradina din mine ...
Sa infloreasca doar pentru tine ...
Sa se deschida toata la a ta atingere
Sa fie simfonie de iubire la a ta mangaiere ...

Si vrea sa-ti cuprind inima intre ... ochii mei
Sa te ascunzi mereu in ei!
Sa-ti sarut pieptul ce ti l-am uns cu miere
Sa fii mai presus de orice placere ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...