franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 24 decembrie 2011

Eu sunt a ta si tu esti al meu!

Eu sunt doar a ta si tu esti doar al meu, caci asta e dragostea si este singurul lucru pe care mi-l doresc in viata!
Eu sunt doar a ta si tu esti doar al meu, si vreau atat de multe cu tine ...imi doresc sa-mi petrec noptile in ale tale brate, mangaiata doar de atingerea ta linistitoare, sa ma trezesc dimineata pierduta in ochii tai, sa ma incurc in trupul tau ...
Eu sunt doar a ta si tu esti doar al meu, si imi doresc atat de mult diminetile impreuna in care tu imi zambesti cu ochii tai senini de catifea, sa ma hranesc cu dragostea din sufletul tau, sa mi dai dulceata buzelor tale ...
Eu sunt doar a ta si tu esti doar al meu, si asa mereu vreau sa-mi petrec zilele cu tine, privindu-te si bucurandu-ma de tine, de trupul tau, de glasul tau, de gandurile si vorbele tale, de sufletul tau de poet mare!
Iti multumesc iubirea pentru ca mi-ai daruit ceva ce altii nici nu-si pot imagina, te ador!Tu esti cel mai frumos cadou de Craciun!. Te iubesc, puiutule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...