franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 9 decembrie 2011

Idila in natura (Trandafirul si Soarele) ...

Si as putea sa ma pierd printre randuri daca nu citesc macar o zi din inima ta ...
Si imi place sa-ti zambesc ... un suras inocent ca tu sa te pierzi in privirea mea ...
Si imi deschid petale din bobocul de floare in care m-ai transformat ...
Vreau sa ma rasfat sub razele soarelui tau ... sa te farmec cu parfumul meu ...
Vreau ca roua de dimineata a sarutului tau ... sa se usuce pe buzele mele ...
Vreau ca fie care raza a ta sa faca dragoste incet cu fiecare petala a mea ...
Vreau sa mangai pamantul pe care eu imi duc dorul ... sa saruti usor urma pasului meu ...
Trimite, soare, ploaia calda sa ma spele ... sa ma faca mai frumoasa ...
Iar cand amurgul violent se apropie trimite-mi cate o steluta pe inaltul cer 
Cate o steluta mititica pentru fiecare data cand te gandesti la mine ...
Si agat-o frumos ca sa-mi vegheze somnul cel pufos ...
Si de-i frig ... tu, soare, pune raza lunii sa-mi ofere paradisul inimii tale ...
Iar cand noaptea neagra s-a lasat ... soare, ... trimite acestui trandafir ce te iubeste
Ingerasii sa ii sopteasca la ureche cu acorduri fine de harpa ... 
Ca somnu-i lin cand soarele de departe te saruta...
- Trandafir duios, eu rasar in fiecare zi doar pentru al tau zambet ...
Traiesc doar pentru a mangaia soptit cu mii de raze ...
Eu stralucesc doar pentru ca viata ta sa fie doar curcubeu de culoare
Imi place sa-ti ofer lumina ... sa visezi cu ochii larg deschisi
Pasiunea cu care tu iti oferi ale tale petale ma face sa vibrez de dragoste ...
Iubita mea floare, vino sa zburam spre mare ...


Un comentariu:

  1. Foarte frumos,bobocelu meu de floare,noaptea trece greu fara zambetul tau.Imi e atat de dor de tn.Te iubesc mult!!!

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...