franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 20 decembrie 2011

E noapte buna, iubire!

As vrea sa-ti simt caldura trupului
Ce se revarsa peste mine din inaltul cerului
Sa rup din mangaierea atingerii tale
O iubire ce rasfata si e atat de moale...
Si sa ma pierd in ale tale buze
Ce ard fierbinti in noapte... lin, cad frunze
Si fosnetul lor ma fac sa adorm in bratele tale
Si uite! rasare luna si ne mangaie cu razele sale
Iar eu dorm cuminte la pieptul tau
Pe cand mana mea micuta se odihneste in pumnul tau
Imi simti fiecare respiratie si parfumul meu
Si te bucuri ca suntem doar tu si eu!
Si inchizi ochii tai de catifea, si vrei visarea mea
Sa fim mereu impreuna si in vise departe de lumea rea ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...