franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 12 decembrie 2011

Si pentru ca te iubesc!

Si pentru ca te iubesc atat de mult
Am nevoie de surasul tau gingas ...
Ce mi-l ofereai pana nu demult,
Stiu ca lucrurile vor intra iar pe bunul fagas.

Si pentru ca atat de mult te iubesc
Si fara sa vreau, doar la tine ma gandesc ...
Si daca nu ma gandesc la tine...
Buzele mele susura numele ce-ti apartine!

Si pentru ca foarte mult te iubesc
Uite ca afara plange cerul,
Fiindca pe mine ma apuca dorul
Si eu doar pe tine te doresc ...

Stiu ca e furtuna afara ...
Dar langa tine e cald si bine ...
Si in dormitor e miros de nucsoara ...
Si eu te iubesc doar pe tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...